štvrtok 12. januára 2012

made by children: čokolízatká

Včera bol pekný deň:) Odhliadnuc od toho, že sa mi v poslednej dobe veľmi nedarí, a ešte aj ten sneh, ktorý vám ráno vyčarí úsmev na tvári, lebo pokrýva úplne všetko (a ani 10-minútové ometanie auta to nepokazí), sa za pár hodín roztopí a zmizne tak rýchlo ako napadol... Ale včera som vyzdvihla zo škôlky sesterničkinu dcéru, a s ňou som išla vyzdvihnúť svoju dcéru, ktorá sa z prítomnosti jej kamarátky najväčšej, najlepšej na svete veľmi tešila :) A potom sme doma za pár minút vyčarovali sladké mňamky...



Potrebnosti:
  • piškóty
  • banán
  • mandarínka
  • čokoláda
  • farebné ozdobnosti
  • drevené špajdle
  • stuha
Čokoládu roztopíme nad parou a deťúrencom nachystáme špajdle, piškóty, na kolieska nakrájaný banán, mesiačiky mandarínky... Bola som prekvapená ako šikovne si všetko ponapichovali na paličky :) Potom sladké "ražniči" namočili do čokolády a posypali všeličím farebným, z toho sa tešili asi najviac... Stužku som uväzovala ja pod prvú piškótku, aby lízatko držalo na svojom mieste. A už len lízať, hrýzť, mňamkať, a poriadne seba aj všetko dofúľať od čokoládky ;)



Nič výnimočne zložité, viem, ale tá radosť v ich krásnych očkách... :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...