nedeľa 12. februára 2012

treska na masle a rukolový šalát so sušenou šunkou, sušenými paradajkami a tvarohom

Dnes je taký nádherný deň, plný slnečných lúčov a ligotavých odrazov zo snehu... Boli sme trošku vymrznúť na saniach, na lyžiach, a pomyslela som si, že na nedeľu by sa hodilo niečo ľahké - ľahká večera pre malých i veľkých gurmánov ;)


Hoci ja ryby veľmi nejem, v poslednej dobe sa snažím prísť im na chuť, a celkom sa mi darí, čomu sa veľmi teším. Najradšej ich mám minimálne upravené, aj preto som tresku iba opiekla na masle, trošku posolila a pokvapkala citrónovou šťavou. Najskôr som ale pripravila šalát, aby nám rybka nevychladla. No a ako to už pri šalátoch zväčša býva, iba sa zmiešajú ingrediencie, pokvapkajú sa olivovým olejom a balzamikovým octom a posypú sa čerstvým domácim tvarohom... A pochúťka je na svete :)

Šalát:
  • rukola
  • čierne olivy
  • sušené paradajky
  • sušená šunka
  • tvaroh
  • soľ
  • olivový alej
  • balzamikový ocot
  • citrón (na šťavu)
  • + treska (filety)


Pekný zvyšok slnečnej nedele :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...