utorok 11. decembra 2012

PRESS: december 2012 MIAU

Občas sa stane, že vás samých prekvapí, čo sa okolo vás deje... Aj keby to bolo iba na chvíľu, aj keby to malo byť navždy, tieto prvé "úspechy" sú naozaj radostné, a okrem toho vo mne vyvolali aj zmiešané pocity od hrdosti po neistotu, či si to niekto nezaslúži viac... A veľa, veľa iných pocitov... Azda najsilnejší z nich je vďačnosť :)

A tak sme sa, my dve malé kucháročky, ocitli v tej najvyberanejšej spoločnosti úžasných foodblogeriek - to je pre mňa veľká česť :) Osobne mám ešte zopár obľúbenkýň, ktoré by som chcela určite čítať nabudúce, dúfam a verím, že sa mi moje želanie splní, a zatiaľ teda predstavím moje spolucice z vianočného MIAU ;)




Okrem nás tam čitateľom svoje vianočné inšpirácie ponúkli:

  1. Zuzanka, ktorej blog Na tanieri je elegantný a čistý, s krásnymi fotografiami zachytávajúcimi chutné jedlo aj život s rodinou...
  2. Danka, ktorej talianskom voňajúci blog Dora´s art je radosť pozrieť, vždy je plný inšpirácie, dobrých rád a krásnych jemných obrázkov, na ktorých sa občas objaví aj nejaký ten kocúrisko :)
  3. Ľubka a jej blog Chocorrol de vainilla s nádychom Mexika, kde sa vynímajú predovšetkým neuveriteľne vyzerajúce dezerty a ku každému krásne nafotený podrobný návod, takže ste si istý, že nič nepokazíte a koláčik sa vám podarí.
  4. Martinka, ktorej blog Dulce de leche je sladkým rajom (a nie len sladkým) pre všetkých, ktorý nie len radi pečú a varia, ale sa aj kochajú nádhernými fotografiami, z ktorých je cítiť Martinkin zmysel pre krásu...

A takto vyzeral celý článok o foodblogerských Vianociach, kde sme sa každá podpísali nie len pod jedlá, ale aj pod fotografie a krátky opis našich Vianoc. Za článok ďakujeme  Gabine Weissovej :) 

Za krásnu fotku nás dvoch ďakujeme Adrianovi Vavrovi :)


Naše receptíky chystáme pre vás v ďalšom poste :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...